Şehzadeler Belediyesi, Gökbel Mahallesi sakinlerinin talebi sonrasında muhtarlık önüne Atatürk büstü kazandırarak mahalleye anlamlı bir eser hediye etti.
Şehzadeler Belediyesi, Gökbel Mahallesi’nde önemli bir ihtiyacı daha gidererek muhtarlık binasının önüne Atatürk büstü kazandırdı. Mahalle sakinlerinin talepleri doğrultusunda yapılan çalışma, büyük memnuniyetle karşılandı. Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay yapılan büstün, Atatürk’ün ilke ve inkılaplarına olan bağlılığın bir göstergesi olduğunu belirterek “Gökbel Mahallemize yakışır bir eser kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün anısını yaşatmak hepimizin sorumluluğudur” dedi.
Mahalle sakinleri, Atatürk büstünün kazandırılmasında emeği geçen Şehzadeler Belediyesi’ne teşekkür ederek, bu tür çalışmaların devam etmesini temenni ettiklerini ifade etti. – MANİSA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026
1
Kanada’nın “ekonomi odaklı” yeni kabinesi kuruldu
9499 kez okundu
2
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8087 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5025 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5000 kez okundu
5
İsveç’te skandal! Hitler’in doğum gününde Nazi bayrakları astılar
3367 kez okundu