Modern Pentatlon Federasyonu’nda yeni başkan Serhat Aydın
ERCAN ATA/ ANKARA, – ANKARA’da yapılan Türkiye Modern Pentatlon Federasyonu 5’inci Olağan ve 6’ncı Mali Genel Kurulu yapıldı.
Modern Pentatlon Federasyonu’nda yapılan genel kurulda Serhat Aydın seçime tek aday olarak girdi. 118 delegesi olan Modern Pentatlon Federasyonu Genel Kurulu’na 114 delege katıldı. Toplamda 1 oyun geçersiz olduğu seçimde 113 oy alan Serhat Aydın, yeni başkan seçildi.
İlk defa başkan seçilen Serhat Aydın’ın yönetiminde Büşra Aydın, Kazım Şahin, Recep Temel, Mehmet Alp Taş, Ümit Ozan, Mustafa Bilgiç, Erdal Yüksel, Tekin Polat, İbrahim Aydınlı ve Ömer Pınarlı yer aldı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Kenan Yıldız, Süper Lig’in kıyısından dönmüş
1322 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1179 kez okundu
3
Yunus Akgün, Arda Güler’in yanına gidiyor
1035 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
818 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
770 kez okundu