– Yalçın Koşukavak: “Kazanmayı çok istediğimiz maçı kaybettik”
ANKARA – Iğdır FK Teknik Direktörü Yalçın Koşukavak, Ankara Keçiörengücü’ne 2-0 mağlup oldukları karşılaşmanın ardından yaptığı açıklamada, “Kazanmayı çok istediğimiz maçı, 2-0 kaybettik. Oyunun ilk 20 dakikası istediğimiz gibi başladı ama 20. dakikada kötü bir gol yedik” dedi.
Trendyol 1. Lig’in 6. haftasında Iğdır FK, deplasmanda karşılaştığı Ankara Keçiörengücü’ne 2-0’lık skorla mağlup oldu. Müsabakanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Iğdır FK Teknik Direktörü Yalçın Koşukavak, “Kazanmayı çok istediğimiz maçı, 2-0 kaybettik. Oyunun ilk 20 dakikası istediğimiz gibi başladı ama 20. dakikada kötü bir gol yedik. İlk yarının bitiminde ikinci golü yiyince oyunun bütün psikolojisi rakibe geçti. Bir de zorunlu değişiklik çok oldu. Maçı kaybettik, toparlanmamız lazım. İki haftadır kaybediyoruz. İddialı bir şekilde lige başladığımız duruma gelmemiz gerekiyor” diye konuştu.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Kenan Yıldız, Süper Lig’in kıyısından dönmüş
1326 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1181 kez okundu
3
Yunus Akgün, Arda Güler’in yanına gidiyor
1040 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
820 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
772 kez okundu